מבלי לבזבז זמן ( הזמן הוא המשאב היקר ביותר בשיווק הרשתי) ניגש הישר אל הטכניקה שיכולות לעזור לכם לטפל בחסמים להגשמת היעדים שהצבתם לעצמכם. טכניקה מתבססת על שינוי הגדרה ועל היפוך מסר , ומה זה אומר ? הדוגמה הקלאסית היא הפיכת פחד להזדמנות - אם לא תתייחסו אל הפחד כאל רגש מרתיע ולא תתנו למוח לייצר את כל ההקשרים השליליים הגלומים בקונוטציה למילה פחד, אלא תמירו את המילה "פחד" במילה אחרת כגון "הזדמנות", לפתע תחושו שאתם יכולים לגבור על הרפיון ולעשות את הפעולה ממנה נמנעתם. באופן דומה, ניתן לשנות עוד מספר מושגים העומדים למצרע בפני המשווק הרשתי : במקום להתרכז במכירה ולדחוף את המוצרים בשיטה אגרסיבית, נסו להציע לחשוף את המוצר בפני קהל היעד מבלי לצפות לתוצאות מיידיות, שמרו על אוירה נעימה נטולת לחץ במקום לנחש ולצפות מה ירצה האדם שמולך, נסה להקשיב ולתת מענה לצורך, ורק לצורך הזהאל תבלבלו אותו עם כל המוצרים שיש לחברה שלכם להציע במקום להתלבט האם לפתוח בבריאות או בהזדמנות, בחרו לפתוח במה שאתם מאמינים בו ולבסוף, הסתכלו מעבר למכשולים, אל המקום בו תגשימו את עצמכם ואת החזון שלכם.במקום לחשוב בפחד על המאמצים הרבים שתדרשו להשקיע עד שתגיעו לשם, חפשו הזדמנויות אותם תוכלו לנצל לעוד חשיפה. תלמדו להרעיף אהבה להיפתח ולגלות יותר אנושיות כלפי הסובבים אתכם. בהצלחה לכל המפיצים בשיווק הרב שכבתי , אתם נפלאים !